Kuus maakonnas tegutsevat ettevõtjat: AS Värska Vesi, Lõuna Pagarid AS, Arke Lihatööstus AS, OÜ Lihapagar, Põlva Tarbijate Ühistu ja OÜ Emerpen koos riigikogu liikme Priit Sibulaga on oma südameasjaks võtnud kohalike toodete ja teenuste propageerimise. Üheskoos on väljas käidud erinevatel vabaõhusündmustel, kus on juhitud tarbijate tähelepanu asjaolule, miks on oluline tarbida kohalikke tooteid.

"Tänases keerulises majandussituatsioonis on iga jätkuvalt maakonnas tegutsev ettevõte tööhõive säilitamise alustala," tõdes Riitsaar. „Kui säilivad töökohad tehastes ja vabrikutes, jätkub meie maakonna elanikele ka töökohti ning pole vajadust minna välismaale ja jätta oma kodukohta."

Ühingusse kuuluvad ettevõtted toetavad paljusid Põlvamaa spordiklubisid ja kultuurisündmusi, alates käsipallist ja jalgpallist kuni orienteerumise ning laulukoorideni välja.

Tootemärk „Parim Põlvamaalt" tähistab maakonnas toodetud toodet või pakutavat teenust. Suuremalt jaolt on kasutatud kohalikku toorainet ja ressursse. Tootemärgi väljatöötaja Aapo Ilves sai kujunduse väljamõtlemisel inspiratsiooni maakonna vapilt ja maakonna tunnuslausest „Rohelisem elu". Tootemärk kujutab rohelisel taustal sõbralikku kobrast, kes soovitab tarbida kohalikke tooteid.

Reede ennelõunal tutvustavad ettevõtjad Põlva kaubamajas nii uut tootemärki kui ka oma tooteid/teenuseid, meeleolu loob Põlvamaa muusik Toomas Anni.