• kirisaadetise ja postipaki vastuvõtmine/kättetoimetamine;
  • rahakaartide saatmine;
  • perioodikatellimuste vormistamine;
  • maksete teostamine;
  • postimaksevahendite müük;
  • pensioni ja muude sotsiaaltoetuste kättesaamine.
Kirjakandjat saab koju tellida Eesti Posti kliendiinfo telefonil 1661. Tellimusi võetakse vastu E-L kella 9-18.

Klienditeeninduskeskuses registreeritakse kliendi tellimus, mis edastatakse klienti teenindava piirkonna postiasutusse. Enne kella 16.00 saabunud tellimuste korral võetakse kliendiga ühendust samal päeval ning lepitakse kokku tellimuse täitmise aeg. Hilisemate tellimuste korral võetakse ühendust järgmisel tööpäeval (E-R). Kirjakandja osutab postiteenuseid tellija elu- või asukohas tellimuse saamisele järgneval tööpäeval (E-R), kui ei ole kokku lepitud teisiti. Konkreetne tellimuse osutamise ajavahemik antakse kliendile täpsusega 1 tund.

2. Külastada lähimat postiasutust
KOSE POSTKONTOR (Pikk 9, Kose, 75101 HARJUMAA).
Postkontor on avatud:
T 9:00-17:00
K 9:00-18:00
N,R 9:00-16:00
L 10:00-13:00
E,P suletud

Küsimuste puhul palume pöörduda Loksa piirkondliku juhataja poole, kelleks on Olga Losjeva, tel 6031 304, GSM 5695 5452.