Keila linnavalitsus kinnitada enampakkumise läbiviimise ja müügilepingu tingimused ning moodustas enampakkumise läbiviimiseks komisjoni. Pakkumised tuleb esitada hiljemalt 5. aprillil 2011. a kell 11.00 OÜ-le Varahooldus, Keskväljak 15, Keila. Tagatisraha ja osavõtutasu peavad olema laekunud hiljemalt 4. aprillil 2011. a.  Pakkumised, mis on laekunud hiljemalt 5. aprillil 2011 kell 11.00, avatakse 5. aprillil 2011. a. kell 11.15 Keila Linnavalitsuse II korruse saalis, Keskväljak 11, Keila.

Keila linnale kuuluva kinnistu asukohaga Keilas Keskväljak 15 kirjaliku enampakkumise läbiviimise ja müügilepingu sõlmimise tingimused:

1. Kinnistu, asukohaga Harjumaa Keila linn Keskväljak 15, hoonestatud, katastritunnusega 29601:008:0027, maakasutuse sihtotstarbega ärimaa 50%, ühiskondlike ehitiste maa 50%, on pindalaga 1187 m². Kinnistusregistri registriosa number on 13328102.

Kinnistul asuv kahekorruselise hoone, suletud netopinnaga 1269 m², on koormatud üürilepingutega.

2. Enampakkumise alghind on 462 000 eurot.

3. Tagastamatu osavõtutasu on 300 eurot ja tagatisraha  3 000 eurot, mis tasutakse Keila Linnavalitsuse arvelduskontole 221011747720 Swedbank kood 767 hiljemalt 4. aprilliks 2011 märgusõna all "enampakkumine".

4. Kinnistuga tutvumiseks registreeruda eelnevalt OÜ-s Varahooldus (Keskväljak 15, tel 6391420).

5. Pakkumises peab sisalduma:

1) pakkuja nimi ja elukoht või asukoht ning isikukood või registrikood;

2) nõusolek enampakkumises osalemiseks enampakkumises esitatud tingimustel;

3) dokumendid enampakkumise osavõtutasu ja tagatisraha tasumise kohta;

4) sõnadega väljendatud pakkumise summa;

5) pakkumise esitaja allkiri;

6) vajadusel esindaja volitusi tõendav dokument.

Pakkumisele lisatud dokumendid peavad olema nummerdatud ja allkirjastatud või viseeritud.

6. Pakkumised, mis ei ole esitatud tähtaegselt või ei vasta nõuetele, enampakkumises ei osale.

7. Pakkumine esitada märgusõna "enampakkumine" kandvas kinnises ümbrikus hiljemalt 5. aprillil 2011 kell 11.00 OÜ-le Varahooldus, Keskväljak 15, Keila.

8. OÜ Varahooldus registreerib pakkumised nende saabumise järjekorras, märkides saabumise kuupäeva ja kellaaja ning pitseerib pakkumised kuni nende läbivaatamiseni.

9. Enampakkumise komisjon avab pakkumised 5. aprillil 2011. a. kell 11.15 Keila Linnavalitsuse II korruse saalis, Keskväljak 11, Keila, nende registreerimise järjekorras. Pakkumiste avamisel viseerib enampakkumise juhataja pakkumised ja pakkumistele lisatud dokumendid.

10. Pakkumiste avamise kohta koostatakse protokoll, kuhu kantakse pakkuja nimi ja pakutud hind. Protokollile kirjutavad alla kõik kohalviibinud komisjoni liikmed. Kõigil pakkujatel on õigus ise või esindajate kaudu osaleda pakkumiste avamisel ning tutvuda pakkumiste avamise protokolliga kolme tööpäeva jooksul arvates enampakkumise toimumisest.

11. Kui pakkumised on võrdsed, annab enampakkumise komisjon võrdse pakkumise teinud pakkujatele õiguse esitada uus kirjalik pakkumine viie tööpäeva jooksul. Uus pakkumine ei või olla väiksem juba tehtud pakkumisest. Kui pakkujad ei esita kindlaksmääratud ajaks uut pakkumist, otsustab eelistuse enampakkumise komisjon muude asjaolude põhjal.

12. Pärast enampakkumise tulemuste kinnitamist Keila Linnavolikogu poolt määratakse kindlaks müügilepingu sõlmimise aeg notaribüroos.

13. Müügilepingu sõlmimisega seotud kulud tasub ostja.

14. Müügiobjekt antakse ostjale üle müügilepingu sõlmimise päevale järgneval päeval.

15. Ostuhind peab olema tasutud enne müügilepingu sõlmimist või esitatud lepingu täitmise tagatised.