Ta ütles, et koormuspiirangu tõttu on tema ettevõtte tegevus seiskunud: „Laohoone juurde ja sealt tagasi liigub nädalas umbes viis sõidukit, mis kaaluvad kuni 40 tonni. Küsisin vallalt sõidukite jaoks eriluba, seda ei antud. Öeldi, et peame iga auto liikumisest vallale kirjalikult kaks päeva ette teatama. Ütlema täpse kellaaja, et vallatöötaja saaks tulla ja kontrollida ega veoauto pole teed kahjustanud.“

Lennu kinnistule laohoone rajamise seadustamise tingimus oli, et arendaja koostab renoveerimise projekti ja renoveerib enda kulul Aruküla-Kalesi avaliku tee. Teekatte ehitus sai valmis augustis, vallavalitsus otsustas panna sellele alates 19. augustist koormuspiirangu, põhjendades, et arendaja ei täitnud teetööde kirjeldust ja tegi tööd oma äranägemise järgi ega pole esitanud adekvaatset täitedokumentatsiooni, millega tõestaks, et tehtu vastab Eestis kehtivatele nõuetele.

Vallavanem Raivo Uukkivi selgitas, miks vallavalitsus otsustas paigaldada pärast dokumentide kontrollimist koormuspiirangu: „Notariaalses leppes kohustus Andreas Reineberg koostama tee remondiprojekti ja selle alusel remontima tee hiljemalt 1. augustiks. Projekti ta ei koostanud ja palus selles osas vallavalitsuselt mööndust. Vallavalitsus tuli vastu ja väljastas koos ehitusloaga teetööde kirjelduse. Arendaja eiras seda kirjeldust ega teinud koostööd vallavalitsusega, et muudatused kooskõlastada."

Vallavanem märkis, et kuni käesoleva ajani ei ole arendaja suutnud esitada dokumentatsiooni teetöödega kaetud osade kohta.

Arendaja seevastu sõnas, et vallavalitsus püüdis igal viisil takistada tee ehitamist: „Meile kutsuti politsei, ähvardati teha trahvi vale täitematerjali eest. Olukord tundub lootusetu, sest ükskõik, mis paberid me vallamajja viime, kõik lükatakse tagasi. Eesmärk oli saavutada tee kandevõime, seda me ka tegime. Augusti lõpuni kasutasin juurdepääsuks osaliselt Tuti teed, kuid nüüd on ka sellele pandud sarnased märgid.“

Loe pikemalt 10. septembri Sõnumitoojast.