23.01.2013, 14:32
Rahulolu erasektori teenustega: enim häirib pangaautomaadi puudumine
Sotsiaal- ja turu-uuringute firma Saar Poll viis läbi elanike rahulolu uuringu, kus sooviti teada, milliste kohalike teenustega on inimesed rahul ning millistega mitte. Erasektori pakutavate teenuste osas häiris inimesi kõige rohkem sularaha väljavõtmise võimaluse puudumine.
FOTO:
Uuringu raames küsiti inimestelt ka erasektori teenuste kättesaadavuse kohta. Selgus, et enim häirib inimesi sularaha väljavõtmise võimaluse puudumine.
Uuringu raames küsiti ka, kuidas tullakse toime, kui statsionaarsed teenused kodukandis või kuni kolme kilomeetri kaugusel puuduvad.
Järgnevalt on välja toodud vastajate protsent, kes ütlesid, et antud teenuse puutumine häirib neid väga suurel määral, sest alternatiive on väga raske kasutada. Sulgudes on leibkondade arv, kelle koduasulas ega kuni kolme kilomeetri kaugusel ei pakuta antud teenust statsionaarselt.
- sularaha väljavõtt (704 leibkonda) 24%
- toidu- ja esmatarbekaupade kauplus (281 leibkonda) 21%
- apteek (674 leibkonda) 20%
- tööstuskaupade kauplus (836 leibkonda) 19%
- pangateenused (899 leibkonda) 18%
- postiteenus (493 leibkonda) 13%
- kino (1178 leibkonda) 11%
- kohvik, baar, restoran jms (748 leibkonda) 7%
Uuring ei puuduta Eesti viie suurema linna, Saue linna, Maardu linna ning Viimsi valla elanikke, seega ei saa järeldusi teha kogu Eesti kohta.