Eesti Raudtee juhatuse liige, infrastruktuuridirektor Arvo Smiltinš ütles kohtumisel linnapea Enno Felsi ja minuga, et tööd Keila jaamas on kavas järgmisel rahastusperioodil aastatel 2014-2020. Soovime anda panuse, et Keila jaama uuendustööd toimuksid selle perioodi esimeses pooles.

Arvo Smiltinš andis ülevaate kogu infrastruktuuri parendamisest täna ja ka tulevikus. Lõik Keilast Paldiskini sai sel aastal uued kontaktliinid ning jaamadevahelised teed uue kuue. Tööd Tallinna suunal on veel pooleli. Jaamades seni tegemata jäänud tööd plaanitakse teha alates järgmisest aastast.

2013. aasta remondikavas ei olnud uut kaasaegset tõkkepuude juhtimissüsteemi. Ooteaega tõkkepuu taga see ei pikenda. Tänu uutele kiirematele rongidele ooteaeg hoopis lüheneb, kuna rongi saabumine jaama ja sealt väljumine on lihtsalt kiirem. Juhtimissüsteemi uuendamine on plaanis teha koos ülesõidu remondiga, nagu ka jaama ümber aedade rajamine. Rongiliiklus muutub Tallinnaga tihedamaks juba 2014. aastal.

Käisime koos linnapea Enno Felsiga kõike seda pärimas ASis Eesti Raudtee ajaloolise päeva hommikul, kui Keilasse sõitis esimene uus rong, mis sai nimeks Kegel.