21. märtsil kell 19.00 Saue Kontserdisaalis
Rakvere Teatri etendus
Eldar Rjazanov / Emil Braginski

Armastus tööpostil
Lüüriline komöödia

Lavastaja Peeter Tammearu
Tõlkijad Peeter Tammearu ja Arvi Siig
Kunstnik Jaak Vaus
Muusikaline kujundaja Bonzo
Osades Tiina Mälberg, Velvo Väli, Anneli Rahkema, Erni Kask, Kertu Moppel ja Marin Mägi.  

Piletid hinnaga 9,5/8 eurot müügil Saue Huvikeskuses Nurmesalu 9 ruum 124 E-N 15.00-18.00 ja tund enne algust kohapeal

22. märtsil Saue Huvikeskuse kunstiringide õpilaste ekskursioon KUMUSSE ja osalemine haridusprogrammis "Ole kangelane"

31. märtsil kell 12.00 Meisterdame kogu perega Saue koolimaja fuajees.
Valmistume Lihavõttepühadeks. Värvime mune ja teeme munatopse. Kõik materjalid kohapeal. Töötuba on tasuta. Oodatud on Saue Huvikeskuse huviringide õpilased koos peredega.

29. aprillil kell 18.00 Saue Kontserdisaalis

Kuressaare Linnateatri etendus
Petmine
Piletid hinnaga 10/8 eurot müügil Saue Huvikeskuses Nurmesalu 9 ruum 124 E-N 15.00-18.00
Piletite broneerimine tel 6595 009

Harold Pinter „Petmine" (Betrayal)
Stseenid ühest abielurikkumisest

Lavastaja        Heiti Pakk (Juhtimisteater)
Kunstnik          Reet Aus
Osades:
Emma             Piret Laurimaa (Teater Endla)
Jerry                Raivo E Tamm
Robert             Sepo Seeman (Teater Endla)

Klassikaline „armastuse kolmnurk" - naine, mees ja armuke. Näidend uurib truuduse murdmise psühholoogiat läbi ühe abieluvälise suhte tekkimise, arenemise ja hääbumise loo. Tegevus toimub Londonis ja Veneetsias 1968 ja 1977 aasta vahel.

Truudusetus on igavene teema, kahjuks vist sama igavene kui abielu. Teisalt - kas on sel teemal veel midagi uut võimalik öelda? Harold Pinteri näidend vaatab seda tavalisena tunduvat abielurikkumise lugu hoopis isevärki nurga alt - lõpust alguse poole, ühesõnaga tagurpidi. Kindlasti on „Petmine" parajaks pähkliks ka näitlejate jaoks, kes peavad oma rolle mängima ka vastupidises „suunas": teadmisest teadmatuseni, keskeast nooruseni, küpsusest ebaküpsuseni, rikutusest süütuseni ja pettumustest ootusärevuseni.

Aja kulgemise teistpidi pööramine laseb vaatajal mõelda hoopis tähtsamatele asjadele kui „mis järgmisena juhtub". Vaataja juba teab „mis sai edasi" ja uurib koos autoriga hoopis, miks ja kuidas asjad meie elus juhtuvad ja mõnikord viltu lähevad.

Ja see jääb ka vaataja otsustada, kas tegemist on teravmeelse komöödiaga või tõsimeelse draamaga.

Nii et petmist on kõvasti, aga pettuda ei tule kellelgi.