Hoolimata sellest, et masin tilluke paistab, on see üsna ruumikas. Kui tagumised istmed horisontaalasendisse lasta, mahub sõidukisse ka kokkupandav ratastool. Autosse on mugav siseneda ja väljuda: istmed on kõrged ja ei nõua püstitõusmisel lisapingutust.

Elektriauto on automaatkäigukastiga. Läbisõit ühe laadimisega on linnatingimustes keskmiselt 120 kilomeetrit. Kõik sõltub muidugi sellest, kui palju elektritarbijaid parasjagu töös on, milline on sõidustiil ja ilmastikutingimused. Soojendus, jahutus ehk kõik, mis tarbib elektrit, vähendab läbitavat vahemaad.

Akule on ette nähtud laadimiskordi 1000, energiakulu 100 kilomeetri läbimiseks rahas väljendatuna on umbes 1,5 eurot. Tavalaadijaga on Mitshubishi i-MiEV laetud 6-8 tunniga, kiirlaadijaga võtab aku laadimine 80% ulatuses aega 20 minutit.

Eesti riik sai elektriautod lubatud heitkoguse ühikutega kauplemise vahetuskokkuleppe tulemusena. Saue linna ja Sotsiaalministeeriumi vahel veebruaris 2012 sõlmitud leping sätestab, et auto on linna tasuta kasutuses kuni 31. detsembrini 2015. Linna kohustus on sõlmida kasko- ja liikluskindlustuse leping ning tasuda auto kasutamise, hooldamise ja remondiga seotud kulud.

Autoregistrikeskuse andmetel oli elektriauto Mitshubishi i-MiEV tänavu aprillis enim registreeritud uus sõiduauto Eestis.