Gerly ja Indrek: "Meie sõbrapäeva hommik algas nagu iga teise tavalise tööpäeva hommik. Minu kallis elukaaslane tõusis koos minuga ja sellel ajal, kui mina ennast tööleminekuks valmis sättisin, tegi tema kohvi ja maitsva tervisliku võileiva (mul on kahju, et mul sellest pilti ei ole, sest see nägi tõesti armas välja). Kui olin kallima poolt sõbrapäevamusiga tööle saadetud, ootas mind ees üks tegus ja toimetusi täis tööpäev, mille parimaks osaks oli meilboksis teade edasipääsemise kohta SPA-mängus ja teadmine, et kohe varsti oleme taas spaas. Seekord saime loosi tahtel ilusas männimetsas ja täitsa mere ääres paikneva Laulasmaa SPA. Kuna tegu oli ikkagi sõbrapäevaga, siis pärast väikest spaatutvustust jõudsime fantastilisse restorani Wicca. Õhkkond oli meeldiv, toidud maitsvad ja teenindus tõeliselt tasemel. Õhtu lõppes mugavas voodis oma kallima kaisus Eesti Laulule kaasaelamisega.
Laupäev algas varakult, kuna esimene hoolitsus oli broneeritud juba kella kümneks, seega pikalt voodis mõnuleda ei saanudki. Hommikusöök söödud, sain nautida kahte erinevat massaaži. Eriti meeldis laavakividega massaaž, mis tekitas väga mõnusa ja nauditava tunde. Siis maitsev lõunasöök restoranis Wicca ja palju lõbusaid hetki kaamera ees. Mida me seal täpselt veel tegime, sellest annab hea ülevaate meie video.
Täname taas meie poolt hääletajaid, Laulasmaa SPA-d, väga heal tasemel restoran Wicca personali, parimaid spaa-protseduure pakkuvaid töötajaid ning meie fantastilist tiimi, ilma kelleta see võimalik ei oleks."

Janel Vumba ja Marko Eiche - Tervis Ravispaahotell

Sandra Hiiesalu ja Madis Puusepp - Grand Rose Spa

Sandra ja Madis:
"Teine võistlusnädal oli tõeline sõbranädal - meie suurepärased toetajad aitasid meid imeilusasse Grand Rose Spa-sse Saaremaale! Seal ootasid meid uhke sauna- ja veekeskus, romantilised õhtusöögid ning hellitavad hoolitsused, millest mõnusaim oli veealune duššmassaaž! Saunakeskus on Grand Rose Spa-s äraütlemata uhke - ole sa karmi higistamist armastav viiking või tundlik roosiõieke, sobiva temperatuuri ja funktsiooniga sauna sa endale leiad! Minu lemmikuks kujunes soolasaun, kus läbi paksu ja soolase auru vaevu nägid, kas kellelegi sülle istud, ning Madise lemmikuks sai 75-kraadine vinge interjööriga kasesaun. Selle nädala temaatika oli „Päike, õhk ja vesi - need me sõbrad kolmekesi!" ning selle raames ka oma nädalavahetust veetsime ning kuigi päikest leidsime praeguse pimeda aja tõttu vaid solaariumist, siis vee tervendavat mõju saime küll ohtralt tunda ning värske õhu eest hoolitses imearmas Kuressaare vanalinn."

Raina Hanimägi ja Mirjam Nõmme - Kalev Spa

Raina ja Mirjam:
"Sõbrapäeva hommikul oli hinges juba paras ärevus, kuhu see kord!?

Meie selle nädala sihtkohaks sai Tallinnas Kalev Spa Hotell. Üks pisiasi veel, meie tiimi tuli „jokker" - Mirjami hobi Carolina Maria :)

Hotelli jõudsime täpselt õhtusöögiks, jälle hästi ajastatud. Kiiresti väike eine ja trikoodesse... ujula, siit me tuleme!!!

Nagu meil juba „harjumuseks", testisime kõiki saunu ja basseine ja mullivanne, et leida oma lemmik. Lemmikuks osutus sel korral, ka teatud põhjustel, lastebassein :)

Laupäeva hommikul oli meil nimekirjas soolakamber - soovitan kõigile, ka laps sai seal „hullata", liiva hunnikusse kühveldada.

Lõunat sõime restoranis Linda - toit oli väga ilus, lastepraad - friikad kanaga, oli ka super, meie jokker mõmises ja nosis :)

Pärast lõunast puhkepausi käisime massaažis, 30 min klassikalist, terve selg ja käed kuni näpuotsteni said muditud. Ülejäänud õhtu, söögipausiga, möödus meil ujulas, erinevates mulisevates vannides ja basseinides. Pühapäeva hommikul tegime veel viimase tiiru :) ikka lastebassein ja mullivann ja saun. Kalev Spa's saab saunas ka leili visata. Aitäh toreda nädalavahetuse eest!"