Võidu sild suletakse nii sõidukeile kui jalakäijatele, ülesõit võimaldatakse vaid linnaliinibussidele ja alarmsõidukitele. Ümbersõidud toimuvad Sõpruse, Vabadus- või Kroonuaia silla kaudu, jalakäijad saavad Emajõe ületamiseks kasutada veel ka Kaarsilda ja Turusilda. Sillaalused pikijõesuunalised läbikäigud jäävad jalakäijatele avatuks. Samuti jääb avatuks Tasku parklasse sissesõit.

Riia-Turu ristmikul muudetakse fooritsükleid ning Riia tänavalt on lubatud täiendav vasakpööre Vabaduse puiesteele ka teiselt sõidurealt.

Sõpruse silla liikluskoormuse kasvu arvestades paigaldatakse Turu tänavale linnast väljuvale suunale (ESPAKi kaupluse lähedusse) ajutised foorid, et võimaldada tööpäeviti linna sisenevatel sõidukitel paremini sooritada Turu tänavalt vasakpööret Sõpruse sillale.

„Linnavalitsus hoiab tööde käigul silma peal, et ehitaja graafikus püsiks. Soovitame tartlastel oma sõidumarsruudid varakult valmis mõelda ja rohkem aega varuda, sest teiste sildade peales õitudel võivad tekkida järjekorrad. Kindlasti tasuks neil, kel võimalik, mõelda suvel ka rohkem jalgsi või rattaga liiklemisele,“ soovitas abilinnapea.

Ettevalmistused Võidu silla remondiks algavad juba tänasest, mil hakatakse paigaldama teavitusega seotud liiklusmärke, infotahvleid ja tegema ajutisi asfaldimarkeeringuid.

Linnavalitsus väljastas tänasel istungil ehitusloa Võidu silla remondiks. Tööde käigus remonditakse silla raudbetoonkonstruktsioonid, trepid, rajatakse hüdroisolatsioon, paigaldatakse uued deformatsioonivuugid, puhastatakse ja korrastatakse piirded ning asfalteeritakse teekatted koos peale- ja mahasõitudega. Võidu silla kapitaalremont läheb maksma ligikaudu 800 000 eurot, millest riigilt saadud toetus on 562 000.

Võidu silla remondi peatöövõtja ja projekteerija on AS Teede REV-2 (Mihhail Frolov, tel 5347 9543), omanikujärelevalvet teeb AS Taalri Varahaldus (Matti Urma, tel 502 2896). Liikluskorralduse eest vastutab Margus Mandel (tel 520 6799).

Lisainfo: teede- ja liikluskorraldusteenistuse juhataja Urmas Mets, tel 736 1287, 511 0210.