Keskseks teemaks kujunes Teh­nopoli arendamine kaasaegseks, valdavalt kergliiklusega ökoloo­giliseks linnakuks. Kohtumisel osalejad tõdesid, et kaugemalt saabuvate töötajate ja tudengite vajadustest lähtuvalt ei saa ega ole kavaski autoliiklust Tehnopolist välja tõrjuda, küll aga vähendada linnakusiseses liikluses.

Põhiliselt käsitleti kolme liik­lusega seotud objekti:

  • uus jalakäijate sild üle Ehitaja­te tee (praeguse ülekäiguraja ase­mele TTÜ peahoone ees) ja/või tunnel kergliiklusteede ühenda­miseks (Nõmme mäe jalamil),
  • Raja tänava ristmik eelkõi­ge TTÜ ja teaduspargivahelise kergliikluse sujuvaks ühendami­seks ning
  • Ehitajate ja Akadeemia tee ning Sõpruse puiestee ringi väl­jaehitamine võimalusel maamär­gina ning Tehnopoli väravana.

Lisaks arutati mitme väiksema objektiga seonduvat ning käi­di välja mõte, et Tehnopol võiks kujuneda ka linnale vajalike la­henduste katsepolügooniks tä­navavalgustuse, bussipeatuste ja nende infotabloode, pargipinki­de-prügikastide jt olmeliste „pi­siasjade“ kaasajastamisel.

TTÜ, IT Kolledži ja Tehno­loogiapargi Tehnopoli linnaku kuvandiloolise konkursi paremad selgusid 2010. aasta lõpul. Profes­sor Leonhard Lapini hinnangul üheksast laekunud tööst ükski ei vastanud kõikidele tingimuste­le ja žürii ootustele ning esimene auhind jäi välja andmata. Ome­tigi hindas professor Lapin kon­kursi kordaläinuks, kuna tegemist oligi ideede võistlusega ja ka au­hindamata töödes oli ideid, mida võib praktikas rakendada.

Ühtlasi tunnustas professor Lapin žürii nimel võistluse kor­raldajate ettevõtmist, mis on Eestis ainulaadne: „Majandusli­ku languse ajal peakski rohkem tegelema ideedega, et tõusu pe­rioodidel oleks uuenduslikke la­hendusi taskust võtta.“