Need korterid asuvad aga just Laagris Kasesalu piirkonnas. Viies majas elavad elanikud sisuliselt sees, kolm on ehitusjärgus ja kokku tuleb sellele kompaktsele Pääsküla jõe käärus asuvale alale 16 maja, igas 20 korterit.

Peep Sooman Pindi kinnisvarast ütleb, et Kasesalu arendusprojekt on läinud müügi mõttes küll väga hästi, aga lisaks klassikalistele reklaamikanalitele tuleb alati ka lisavõimalusi otsida ja telesaade täidab seda rolli väga hästi. Arendusprojektile tekib juurde inimlik emotsioon ja saab tutvustada kogu projekti ka laiemalt, mitte ainult saate käsutusse antud kortereid.

„Saates osalejad on noored inimesed ja selgelt oleme tajunud huvi kasvu just kahetoaliste korterite vastu. Enamus potentsiaalseid huvilisi on samuti noored, kes on oma esimest kodu soetamas – eks nad suudavad saates osalejatega samastuda,“ räägib Sooman, kinnitades, et reklaamikanalina on telesaade kindlasti oma eesmärki täitnud.

Kuigi kõiki Kasesalu elurajooni kortereid müüakse koos siseviimistlusega, on tavaliselt disain ja lahendused klassikalisemad, üle vindi väga ei keerata. Saates osalejate fantaasiale ses osas aga piiri ette ei panda. Lähtuda tuleb küll kindlast eelarvest, toeks on professionaalsed sisedisainerid, aga üldiselt lastakse noortel teha, mis pähe tuleb.

„Üks osalev paar näiteks kasutab ise oma metsast korjatud vana moega puumaterjali, millest erinevaid mööblidetaile tehakse. Väga stiilne näeb välja. Ja ehituskvaliteet on ka igal juhul tagatud, selle jaoks on meil töödejuhataja Eero. Kui midagi ikka kehvasti välja kukub, siis see lastakse ümber teha,“ kinnitab Sooman.

Seda on oluline teada, sest kolm saates kujundatud korterit tulevad arvatavasti ka avalikult müüki. Saate formaat näeb ette, et võitjapaar saab osta oma kujundatud korteri 20% turuhinnast odavamalt, aga ka ülejäänud osalejad on Soomani sõnul ääri-veeri arvanud, et tahaks oma kätega ehitatud korteri oma koduks saada, aga seda näitab elu. Telesaate finaal on 15. juuni õhtul, siis saab valmislahendusi juba ekraani vahendusel ise näha.