Peahoones paiknesid suured ees­timaised turismioperaatorid ja väiksemad turismifirmad, bussi-, lennu-ja veetranspordi ettevõte­te esindused ja Eesti SPA-hotellide esindused.

Peahoone laval toimus kolme päeva jooksul kokku 13 loo­simist, 6 oksjoni, 7 tantsu-ja muu­sikaetendust. Lisaks oli väga tihe kultuuriprogramm ka eksponeerija­te boksides. Näiteks esines Hiiumaa boksis koos Kärdla kooriga laulja Ott Lepland, kes tänavu esindab Eestit Eurovisiooni lauluvõistlusel. Kõige populaarsemaks boksiks oli näitusehallis "Puhka Eestis", kus olid esindatud kõik maakonnad. Messil tutvustati külastajatele ko­halikke traditsioone, vaatamisväär­susi, kultuuriüritusi ja turismiob­jekte. Lisaks korraldas iga maakond oma loterii ja viktoriini ning meele­lahutusüritusi. Lastemajas lõbustas vallatu Pipi Pikksukk kõige väiksemaid näitusekülastajaid.

Narva-Jõesuu linn oli sel aastal väljas oma stendiga. AS Narva-Jõesuu Sanatooriumi direktor, linnavalitsu­se liige turismivaldkonnas Karina Küppas jagas oma muljeid näitu­selt: «Kuna me esindame Narva-Jõesuud juba mitmendat korda, võime julgelt öelda, et meie linna teatakse ja armastatakse. Seda saab hinnata küsimuse põhjal: "Aga mis teil sel aastal uuemat on? ". Boks ei olnud kordagi tühi. Oli palju külali­si, nii neid, kes on korduvalt Narva-Jõesuus käinud kui ka neid, kes on palju kuulnud meie liivarannast ja soovivad kindlasti siia tulla". Küp­pase sõnul oli kõige populaarsem trükis Narva-Jõesuu kaart -inime­si huvitab, kus konkreetselt miski asub ja kuidas sinna saab. Suve­niiridena jagati külalistele linna logoga rannakotte, mille sees olid materjalid informatsiooniga linna vaatamisväärsuste ja majutusasu­tuste kohta. «Kingituse peaeesmär­giks oli pikaajaline reklaam - buklet võib kohe prügikasti rännata, kuid kott on kasulik ka praktilises mõt­tes: suvel on see kõikjal kaasas ja tõmbab endale möödakäijate pil­ke», -märkis Küppas.

Küsimusele, kas linn kavatseb lä­hitulevikus oma stendi ümber ku­jundada, nagu seda teevad teised linnad ja maakonnad, vastas Küp­pas: «Linnale on vajalik reklaami lähtepunkt, milleks, nagu me loo-dame, kujuneb promenaad. Peale promenaadi väljaehitamist saame me välja töötada uue reklaamikont­septsiooni. Muidugi saab see olema täiesti uus stend: sisekujundus, bukletid jms. Ma ei saa nimetada veel kedagi konkreetset, kes selles suunas töötaks. Kõigilt on midagi õppida!».

Linn kavatseb jätkata turismimes­side külastamist, sest see on suu­repärane moodus teatada endast sihtauditooriumile. «Kindlasti ole-me ka järgmisel aastal «TourEst» turismimessil esindatud. On võima­lik, et teistel näitustel osaleme koos Narvaga. Koostöökogemus on meil olemas ning see näitab, et siseturu­le orienteerudes on mõistlikum esi­neda koos, kaks linna koos kui üks regioon torkavad rohkem silma. Me täiendame teineteist suurepäraselt: Narva-Jõesuu meelitab looduse ja supelrannaga, Narva - meelelahu­tuste, ajaloo-obbjektide ja shopin­guga" ütles Karina Küppas. ­