Õlimaalide kõrval viljeles Edgar õlipastelle. Nimetaks „Samarkandi motiive" (1968) ja pisut groteske, muhedalt naiviseeriva joonega kujutatud töömeeste gruppe (1966-68). Nad on lihtsad, poseerimata nagu fotograafi kaamera ees. Muhedalt on ta kujutanud oma isa viljapõllu taustal „Isa portree" (1968). Kunstniku lätlastest vanemad - ema Vilma ja isa Arnold - omasid Misso külas Põdrametsa talu. Mai Levin avaldab arvamust, et kunstniku juured mängisid tähtsat osa tema väljakujunemisel, ning uued tuuled teda kaasa haarata ei suutnud. Kümmekonna aasta jooksul kunstielus aktiivselt osalenuna taandus Voss areenilt, jäädes EKABLi koostajatele kahe silma vahele. Ise maalis ta edasi. 1980-ndatel laad muutub, kujutades nüüd maastikku „Sääre tirp" (1981), „Kassari kadakaväli" (1985), „Tärkma küla" (1986). Hiiumaa motiivid võimaldasid edasi anda vabaduse- ja avaruse tunnet, võluvat loodust.

Edgar Voss suri Missos 20. detsembril 2002. aastal.

Tervikuna on võimalik seda kaasahaaravalt kirjutatud tööd lugeda raamatukogus, samuti on kättesaadav Mai Levini artikkel „Edgar Voss - maalija 1960ndatest".