Virtsu sadama kai uuendamine võib alata talvel
Saarte Liinid käivitas mais kai rekonstrueerimiseks hanke, et sellel vastu võtta uusi parvlaevu. Saarte Liinide arendusdirektor Peeter Oopkaup ütles reedel BNS-ile, et hankele laekus juuni lõpus olnud tähtajaks kolm pakkumist. Üksikpakkumise tegi tema sõnul Insenerehituse AS ning ühispakkumised KMG Inseneriehitus AS ja Raunopol AS ning AS Merko Infra ja AS Merko Ehitus.
Pakkumiste maksumus jäi vahemikku 1,34 miljonist eurost kuni 1,74 miljoni euroni.
Pakkumised on jõus 240 päeva ja seetõttu selgitab Saarte Liinid eduka pakkuja välja sügisel, lausus Oopkaup.
Varasema info põhjal tuleb hanke käigus valmistada ja paigaldada uus kaldaramp koos rambvialuse vaia- ja betoonitöödega. Rambi alla tehakse graniitkividega kindlustatud nõlv. Olemasolev puitkärgkastidest kaisein kaitstakse raudbetoonplaatidega. Kaiseina äärse merepõhja kaitseks rajatakse monoliitne raudbetoonist erosioonikaitseplaat.
Uuendatava kai pikkus on 145 meetrit, rambi ehitusega kujuneb sildumisliini pikkuseks 130 meetrit ning garanteeritud vee sügavuseks 5,2 meetrit. Merepõhja süvendust tuleb teha mahus 2650 kuupmeetrit.