Viimatistest Alexela menüü uuendustest kõneledes tõi kaubandusjuht välja uudistoote muffik, mille retsepti väljatöötamisest toote letile jõudmiseni kulus poolteist aastat tööd.

“Muffiku idee sai alguse sellest, et hommikune pudrusöömine on jätkuvalt kasvav trend. Ent pudrutopsiga ringi käia ei ole sugugi mugav. Kuidas kombineerida mugavus ja lemmikhommikusöök, nende mõtetega hakkas Alexela kaubandus mängima,“ rääkis Valk uue toote valmimisprotsessist.

Muffik on tavapärasest muffinist oluliselt tugevama tekstuuriga, mis teeb ta heaks kaasahaaratavaks hommiku- või lõunapalaks.

„Võrreldes tavapärase küpsetisega muffik ei pudene,“ lisas Alexela kaubandusjuht.

Millised food-to-go palad troonivad ostude tipus?

Võileibade müük näitab Alexela mugavuspoodides pooleteistkordset kasvu. Ühtlasi on menüüsse toodud kaks uut väekat võileiba. Kohapeal valmistatud wrapid on võrreldes aastataguse perioodiga teinud pea kahekordse kasvu. Esiviisiku toidupaladest troonivad ostude tipus erineva täidisega hot dogid. Erineva täidisega hot doge ostetakse tanklaketi mugavuspoodidest üle 300 päevas.

Tanklatoitude esiviisik oktoobrikuus oli alljärgnev:

* Hot dog
* Grillburger krõbepeekoniga
* Hamburger värske salatiga
* Rukkivõiku veiselihasingiga
* Pudrumuffik (valmistatud täistera kaerahelvestest)