“Eesti piimandussektoris valitsevale madalseisule saab hetkel suurimat tuge pakkuda just niisugune tarbija, kes eelistab kodumaist ja kvaliteetset toitu ning panustab seeläbi ka kohaliku maaelu arengusse,” lausus Murakas lisades, et selle valiku lihtsustamiseks ongi Epiima uued pakendid märgistatud sildiga “Tehtud Eesti piimast”.

Epiima pakendid vahetuvad üle Eesti välja 2016. aasta alguseks, mil jõuab müügile ka mitmeid täiesti uusi juustusorte. “Meie toodete väljanägemine on püsinud muutumatuna enam kui kümme aastat, mis on kohaliku toiduainetööstuse konkurentsitingimustes väga pikk aeg,” nentis Murakas, et aastatega on poeletid järjest kirevamaks muutunud ning Epiima pakendid kippusid tarbijale märkamatuks jääma.

“Kvaliteetsele tootele väärilise pakendi loomine oli seetõttu meie jaoks julge, aga oluline investeering nii kodumaise turuosa suurendamiseks kui välisturgudel konkureerimiseks.”

Epiima uue visuaalse identiteedi töötas välja teenusedisainibüroo Brand Manual.