Hinnaerinevust esines tarbija kahjuks, st müügisaalis esitletud hind oli madalam kui kassas, 22 korral (13,4%) 29 erineva kauba puhul.

Suurimaks hinnaerinevuseks oli 6.00 € - Prisma Peremarket AS-i kaupluses Sikupilli Prisma, kus naiste sandaalide hind müügisaalis oli 12.99, kuid kassas küsiti 18.99.

Hinnaerinevusi tarbija kahjuks esines enim Rimi Eesti Food AS ketikauplustes -  5 rikkumist  Säästumarketites ja 3 Rimi kauplustes. Järgneb Maxima Eesti OÜ 5 rikkumisega.    

Hinnaerinevused ei esinenud ainult tarbija kahjuks, vaid ka kasuks st kassas läbilöödud hind osutus madalamaks kui müügisaalis. Tarbija kasuks esines hinnaerinevusi 16-l korral (9,8) 17 erineva kauba puhul. Suurimaks hinnaerinevuseks oli 5.30 € - Maxima Eesti OÜ kaupluses Pae Maxima, kus naiste pulloveril oli hind saalis 9.99, kuid kassas 4.69.

Erinevatele kauplusekettide poodide suhtes algatati 19 väärteomenetlust.

Võrreldes tulemusi eelmisel aastal läbi viidud hinnakontrolli aktsiooniga, võib öelda, et rikkumiste koguprotsent on langenud 33-lt 23-le. Samas rikkumised tarbija kahjuks on tõusnud ning oluliselt on vähenenud hinnaerinevused tarbija kasuks.