KÜSITLUS | Kas olete rahul Omniva pakutava postiteenusega?
Hiljuti hämmastas lugejaid uudis sellest, kuidas postiga saadetud hirmkallis jalgratas kaduma läks. See pole esmakordne samalaadne uudis. Facebookis on olemas lausa Omniva kirumise grupp.
Millised on aga sinu kogemused Omniva postiteenindusega - kas olete rahul või on ette tulnud mõningaid allnimetatud probleeme?
Uurisime postiettevõttelt, kas tavapärasel kirjal on suurem tõenäosus tee peal kaduma minna, kui tähitud kirjal, mille eest on rohkem makstud.
“Kuivõrd paki või kirja liikumisprotsess on sama, olenemata sellest, kas tegu on registreeritud või registreerimata saadetisega, siis kadumise osas statistilist erinevust ei saa olla,” ütleb Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv.
“Kuna registreeritud saadetiste teekond on etappidena jälgitav, siis on kadumise puhul võimalik kindlaks teha, koht kus saadetis oma õigelt teekonnalt eksis ning kust seda otsida,” nimetab ta tähitud kirja eelise postisaadetise teelt eksimise puhul.
“Aga kuivõrd info saadetise kadumise kohta tuleb ainult kliendilt, siis on statistilisi üldistusi siin keeruline teha. Arvestades kogumahtusid, siis on saadetise kadumine oma teekonnal ikkagi pigem väga erandlik juhtum,” ütleb Kaiv.