Muidugi võib lahti võetud istme ka autosse jätta, aga sedamaid lisandub kaks muret:

a) Iste võtab hulga kaubaruumi ära

b) Ta on lahti ja liigub omatahtsi

Seega: parem, kui iste on mujal või siis oma õigel kohal.

Kõige tagumise istmerea eemaldamisega tekkiv lahendus, umbes 4 m³, on parim neile, kellel viie inimese ja suuremat sordi kauba liigutamine pigem igapäevane. Muudel juhtudel soovitan juba varem otsustada, kas vajate väikebussi või kaubikut. Samuti tuleks otsustada keretüüp: Van, Crew Van või Combi, sest need pakuvad erinevaid, kokku loodetavasti kõiki vaja minevaid võimalusi.

Sõidu mõttes näitas NV 300 näitas head minekut, igatahes paremat, kui nii mõnigi nn pehme käigukastiga sõiduauto. Nõnda palju, kui gaasi andsid, ta ka edasi läks.

Mootoreid, kuigi kõik 1,6 liitrised, on laias valikus, alates 95 hobujõust ja lõpetades 145ga. Loomulikult erineb niiviisi ka kiirendus, seda ise rohkem kui nelja sekundi võrra nullist sajakilomeetrise tunnikiiruse kohta.

Kütusekulu oli mõistlik, isegi alla kardetu, kuigi valdavalt sõitsin ka kerge koormaga. Seitsme liitriga sajale sain hakkama, ametlikult jääb nn kombineeritud kütusekulu isegi alla selle.

Siseruumist ka. Ruum on püütud maksimaalselt kaubaruumiks ära kasutada. Rooli taha ronimise vaeva polnud ülemäära, ka mu 1.67 pikk kaasreisija astus vägagi reipalt autosse. Uksed, ka kaubaruumi liuguks, käisid kenasti. Kõik vajalik on armatuurlaual olemas ja käepärane.

Jääb veel vaid hind, mis algab 21 790 eurost. Trummi lüüakse NV 300 puhul aga väitel, et viis aastat/160 000 kilomeetrit garantiid.