Äri sai arendusjuht Kristen Kanniku sõnul alguse otsesest vajadusest, kuna Eestis ei olnud tol hetkel ühtegi suuremat müslitootjat. Välismaise toodangu kvaliteet jättis aga kohati üldse soovida. “Mõte tuli eelmise aasta aprillis, kui saabusin järjekordselt reisilt,” ütles Kannik. Ta märkis, et talle pakuti Poolast toodud madalama kvaliteediga müslit ning öeldi, et “näe, see on soodukaga, see on hea asi küll”.

“Tegelikult ei olnud väga hea. Soodukas ei pea aga tähendama seda, et kui toode on soodne, siis on kohe halb,” leiab Kannik. Noormehe sõnul on neil praegu tootmine, tõsi küll, päris kallis ning nad on hinda üritanud kunstlikult alla lükata. “Üks pakk müslit peaks palju kallim olema tegelikult, aga oleme teinud selle odavamaks. Nüüd lihtsalt teeme võimalikult palju tööd selle kallal, et tootmine endale soodsamaks teha. Siis saame selle inimestelegi veel odavamaks teha,” selgitas ta.

“Eestimaine kaup ei pea alati kallis olema. Inimesed peavad tunnustama, et see on Eestis tehtud, aga kui see on kvaliteetne, siis hinnaklass võiks olla pigem keskmine, mitte liiga kallis,” rääkis Kannik.

Müslide valikus on praegu neli erinevat varianti: Eesti müsli, puuviljamüsli, pähklimüsli ja tudengimüsli. Kliendisõbraliku lahendusena pakub firma oma koduleheküljel www.mysli.ee ka võimalust kombineerida igaühel ise just selline müsli, nagu hing ihkab.

Veebipood avatakse suurelt alates 1. jaanuarist.