„Eesti tootjad esitlevad Grüne Woche äriklientidele suunatud eriväljapanekul väga huvitavaid ja eksklusiivseid tooteid, millel on ekspordipotentsiaal suure tarbijaskonna, kuid väga tiheda konkurentsiga Saksamaa toiduturul. Näitusel väljas olevate Eesti toodete ühisnimetajaks on toodete naturaalsus ja omanäolisus,“ ütles Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhataja Roomet Sõrmus.

Mahetoodetest püüab MTÜ Liivimaa Lihaveis kaubanduse esindajate huvi rohumaa lihaveise toodetega - esitlusel on väljas mahelihaveise rasv ja chorizo vorst. OÜ Pure Concepts tutvustab Berliinis Nordic Honey kaubamärki kandvat eksklusiivset mahemee sarja – tootevalikust leiab meesordid Creamy Dreamy, Spring Is in the Air ja Late Harvest.

Mahla- ja moositootjate toodangust on näitusel OÜ Auxneri astelpajunektar Semu ja astelpajumoos BioBerry. AS Bacula esitleb näitusel innovatiivseid vaarika ning mustika-vaarika funktsionaalseid moose.

Jookidest tutvustab AS Saku Õlletehas äriklientidele naturaalseid siidreid „Pilvine õun“ ja „Mesine pirn“ ning „Humal ja Oder“ sarja õllesid India Pale Ale ja Dark Lager.

AS Linnamäe Lihatööstus on eriväljapanekul täissuitsu põdravorsti ja Wild Jerky kuivatatud põdralihaga.

Messi korraldajad on kutsunud professionaalsed ärikliendid seda väljapanekut külastama koostöös ajakirjaga Lebensmittelpraxis ja Berliini Hotellide ja Restoranide Liiduga. Väljapanekul esitletakse tooteid viies temaatilises grupis: liha- ja piimatooted; ökotooted ja taimetoidud; delikatessid ja maiustustused; pagari- ja teraviljatooted; joogid.

Eesti toiduained on tänavu 15.-24. jaanuarini Berliinis toimuval maailma suurimal põllumajandus- ja toidumessil Grüne Woche esindatud juba 23. korda. Eesti stendi leiab Berliini messikeskuse hallist 8.2 (stend nr 103).

Kümne päeva jooksul külastab messi üle 400 000 inimese.