Indrek Sirp: Harjumaal on Rail Balticu jaoks ideaalset lahendust keeruline leida
Sirp rääkis Vikerraadio saates "Uudis+", et tänase seisuga on trassivariantide võrdlustulemused Pärnumaal ja Raplamaal enam-vähem selgunud. Harjumaa osas töö veel käib, sest seal on lisandunud uusi võimalikke trasse, vahendab ERR Uudised.
"Kui saame öelda, et Pärnu- ja Raplamaal leiame sellise lahenduse, mis sobib ka enam-vähem kohalikele inimestele ja kohalikele omavalitsustele, siis Harjumaal on olnud see oluliselt keerulisem, sest siin on tiheasustus ja pole väga palju vaba maad, kuhu trass tõmmata," rääkis ta.
Tänase seisuga on Sirbi sõnul viis põhimõttelist suunda ja 12 versiooni, kuidas Tallinnani jõutakse. Need tuleb tema sõnul kõik põhjalikult läbi analüüsida ning esitada valitsusele, et viimane saaks teha teadliku lõppotsuse.
Kogu Rail Balticu raudtee peaks Sirbi sõnul valmis saama 2024. aasta lõpuks.