„Peame oluliseks, et riik reguleeriks finantsasutuste tööd ja kaitseks tarbijat ebakorrektselt käituvate laenufirmade ja teiste finantsasutuste eest. Riik on teinud vajalikku ja tänuväärset tööd reklaamiseaduse muutmisel, mille järgi peavad kiirlaenufirmad näitama kiirlaenureklaamides krediidikulukust. Vastutustundliku ettevõttena oleme lähtunud läbipaistvuse põhimõttest juba enne seadusemuudatuse jõustumist ja selgitanud klientidele alati, milline kulu kaasneb laenu võtmisega."

Sosaare sõnul seisab ettevõte alati oma klientide huvide eest.

„Seda näitab ka statistika, mille järgi ei suuda võetud kohustusi täita vaid 10% SMS Laenu klientidest. Neist omakorda 90 protsendiga saavutame alati kokkuleppe, mis rahuldab mõlemaid osapooli. Ka näiteks võlgnikke nõustavasse Tallinna Sotsiaaltöökeskusesse on pöördunud ligi 350 inimest, mis moodustab 0,4% SMS Laenu klientidest," kirjutab ta ja lisab, et ei ole põhjust valimatult kritiseerida kogu kiirlaenuteenust, kui rõhuv enamus tarbijatest peavad kiiret laenuvõimalust vajalikuks ja suudavad oma kohustusi täita.