Kannatanu sõnul helistati kohe tšekil antud infoliinile, mis oli kinni. Teisel katsel kõne õnnestus ja klienditeenindaja lubas, et juhul kui 1. jaanuaril raha automaadi põhjast leitakse, kantakse see arvele tagasi.

“Miks olen nii vihane? Tehnilistest viperustest võib ju ikka aru saada? Nimelt poe turvatöötaja väitel on selle automaadiga probleeme juba ammu, igal korral on tehtud seesama avaldus, mis tähendab, et sellest probleemist ollakse teadlik juba ammu, kuid pank lihtsalt ei tegele sellega!”

Kaebaja juttu kinnitavad mitu inimest Facebooki Haapsalu ja Läänemaa kommuunis, kellel on samuti olnud probleeme Uuemõisa Konsumi rahaautomaadist raha kättesaamisega.

“Tõepoolest on antud masinaga viimasel ajal probleeme olnud ning meie masinate hoolduse partner (Hansab) on seda ka hooldanud ja kontrollinud korduvalt,” ütles Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

“Masin niiöelda maha pole läinud, kuid on esinenud tehnilisi häired, mistõttu oleme teinud otsuse masin remonti panna, mis tähendab masina sisu täielikku vahetust,” lisas ta.