Uuringutulemused on tellijatele avalikud. Eesti Lugejauuringu eesmärk on mõõta igas kvartalis trükimeedia väljaannete lugejaskonda Eesti elanike seas, kes on üle 15-aastased alalised elanikud. Eesti Lugejauuringu raames küsitles Turu-uuringute AS esimeses kvartalis 2200 inimest.

Uuring hõlmab enamikku Eestis ilmuvatest ajalehtedest ja ajakirjadest. Eesti Lugejauuringut viib läbi Turu-uuringute AS. Tellijaks on Eesti Meediaorganisatsioonide Liit (EMOL), kuhu kuuluvad Eesti Ajalehtede Liit (EALL), Eesti Ajakirjade Liit ja Eesti Meediaagentuuride Liit.

EMOL ja Turu-uuringute AS allkirjastasid 2011. aasta detsembris lepingu, mis näeb ette, et järgmised viis aastat tellivad EMOLi liikmesorganisatsioonid trükimeedia sotsioloogilisi uuringuid Turu-uuringute ASilt.