“Kuigi finantsteenused pole ettevõtte põhitegevus ning jätkuvalt keskendume me posti- ja logistikateenustele, mõistame me inimeste muret ja tahame aidata,” lausus Padar.

Seetõttu töötaski ettevõte välja lahenduse, mis võimaldab sularaha koju tellida kirjakandja kaudu.

“Meil on tervet Eestit kattev võrgustik ning Eesti Posti kirjakandja jõuab kuuel päeval nädalas kõikide postkastideni – saame seda võrku kasutada ka sularaha väljamaksmiseks,” märkis Padar.

Selleks, et sularaha saada, peaks klient oma soovist Omnivale teada andma, seejärel lepitakse kliendiga kokku, millal kirjakandja tema juurde tulla saab. Kirjakandja võtab kaasa mobiilse kaardimakse terminali ja tehing tehakse kliendi juures kodus. Kliendil peab teenuse kasutamiseks olema pangakaart ja vajalikud pin-koodid.