Selleks, et meie turismieksport jätkuvalt kasvaks ja välisturistid järjest rohkem raha meie majandusse jätaksid, on meil Eesti Turismifirmade Liidu presidendi Külli Karingu sõnul kolm suurt väljakutset, millele on vaja üheskoos innovaatilisi lahendusi leida. Ühena olulisematest nimetab ta hooajalisust.

„Suvel on turiste üle Eesti palju, kuid kuidas panna meie turismiressursid tööle samadel tuuridel ka sügisel, talvel ja kevadel,“ selgitab ta.

Teiseks väljakutseks on Karingu kinnitusel Eesti tuntuse tõstmine turismisihtkohana. Et kuidas väike Eesti saaks välja paista tihedas globaalses konkurentsis teiste tuntud turismimaade kõrval, kus turisti huvi pärast võitlevad kõrvuti suured ja väiksed, tuntud ja tundmatud sihtkohad.

„Kuidas saada Eestisse just see kõige parem turist, kellele saaks pakkuda põnevamaid ja kallimaid turismitooteid ning kes jätaks meie majandusse suurima panuse,“ nimetab Karing kolmandat väljakutset, millele kutsub täna algaval turismikonverentsil ühiselt kaasa mõtlema.

Eesti Rahva Muuseumis toimuval turismikonverentsil esinevad ettekannetega oma ala eksperdid nii Eestist kui välismaalt.