„Tegu oli pikema protseduuriga, mis võttis aega ligikaudu 22 tundi. Ujuvdokis läheb laeva ehitustöö edasi.”

Laevaehituslikus mõttes on praeguseks 2800 tonnise massiga „Leiger“ väga heas seisus – paigaldatud on kõik peamised seadmed nagu mootorid ja sagedusmuundurid, pumbad, kliimaseadmed ja boilerid.

„ Lisaks on laeval paigas 11 000 m torustikku, 40 000 meetrit kaableid ja üle 8500 m2 isolatsioonimaterjale. Laevakorpusest on tänaseks puhastatud ja alusvärviga kaetud juba ligi 45 000 m2 pinda“ kirjeldas Padar.

Uued parvlaevad on 114 m pikad, mahutavad 150 sõiduautot või 12 täispikka veoautot. Laevadel saavad olema päästevahendid 700 reisijale ning kahel tekil istekohti 500-le reisijale.

Uued laevad saabuvad Eestisse 2016. aasta suve teisel poolel ning asuvad liinile alates 1. oktoobrist 2016. Parvlaev „Leiger“ hakkab teenindama Rohuküla-Heltermaa liini.