“Võib liialdamata öelda, et sellel näitusel näeb Pätsu-aegseid reisibusse,” oli näituse ja Eesti Bussiajaloo Seltsi eestvedaja Tõnu Piibur elevil, kui rääkis värskelt täieliku uuenduskuuri läbinud 1938. aasta Volvo reisibussist, mida esitletakse avalikkusele üldse esimest korda. Piibur soovitab kindlasti näitust vaatama minna sest lähiaastatel sarnast võimalust bussikollektsiooniga tutvuda ilmselt enam ei avane.

Näitusel astub giidina üles näiteks legendaarne bussijuht Heino Eek, kes on bussiroolis läbinud vähemalt neli miljonit kilomeetrit. Näitusele saabumisest on juba teatanud ka külalised Soomest, Rootsist, Lätist, Venemaalt, Hispaaniast, kellel huvi tutvust teha ajalooliste busside tipptasemel ja ajastutruult uuendamise võtetega.

“Nõukogude tehnikaga selliseid vahemaid läbinud inimestelt kuulete päris kindlasti muhedaid lugusid bussijuhitööga paratamatult kaasaskäivatest lõbusatest ja ka pingelistest seikadest,“ tutvustas Piibur Heino Eeki ja teisi legendaarseid bussijuhte, kes näitusel giididena osalevad.

Uunikumbusside näitusel esitletakse: Volvo B14 Autokori 1938, ZIS 127 1956, TA 6-1 1957, Setra S6 1962, Volvo B63508 SKV Katrineholm 1962, Ikarus 55-52 1968, Scania Repstad 1969, Ikarus 55-14 Lux 1972, Setra S80 1972, Setra S80 1976, Ikarus 255 1979, Mercedes-Benz O303/15RHD 1984, RAF 2203 "Latvia" 1986 ja Volvo B12 Carrus Star 602 1994.