Tallinna–Viljandi ja Tallinna–Pärnu raudteetaristu eest hoolitseb Edelaraudtee Infrastruktuuri AS. Riik maksab eraettevõttele kasutustasu. 2019. aastast jääb Lellest kaheks hargneva raudtee Pärnusse suunduv haru kasutult seisma.

Tallinnast otse Pärnusse saaks reisirongiga sõita ilmselt alles 2025. aastast, mil peaks valmima Rail Baltic, ent kas suurprojekt ka tegelikult selleks ajaks valmib, on teadmata.

Edelaraudtee Infrastruktuuri ASi juhatuse liige Rain Kaarjas rääkis Maalehele antud intervjuus, miks tema arvates on praeguse raudteetaristu remontimine mõistlik. Selgub, et Riisipere–Turba lühikese raudteelõigu taastamiseks antava raha eest saaks Lelle–Pärnu raudteed remontida sellisel määral, et seal tõuseks sõidukiirus praeguselt 80-lt 100-le kilomeetrile tunnis ning liiklust oleks mõttekas jätkata.