Väljavalitud programmid hõlmavad eri tootekategooriad: värske ja töödeldud puu- ja köögivili, piimatooted, kvaliteettooted (kaitstud päritolunimetusega, kaitstud geograafilise tähisega, garanteeritud traditsioonilised tooted ja mahetooted), lilled, kvaliteetliha ning esimest korda ka lambaliha.

„Mul on hea meel kinnitada, et me toetame uusi müügiedendusprogramme, sealhulgas esimest korda ka lambaliha müügi programmi. Loodan, et nelavdame nii tarbimist kui ka müüki. Viimase viie aasta jooksul on Euroopa Liidust saanud põllumajanduslike toiduainete netoeksportija ning ekspordi väärtus on suurenenud kiiremini kui maht, sest tarbijad kogu maailmas hindavad Euroopa traditsioone, kvaliteeti ja maitseid,” sõnas ELi põllumajandusvolinik Dacian Cioloş.

Käesoleva aasta 15. juuniks said komisjoni talitused teavitamis- ja müügiedenduskava raames 2014. aasta programmivaliku teises voorus 43 taotlust siseturule ja kolmandatele riikidele suunatud programmide jaoks. Pärast hindamist valiti kaasrahastamiseks välja 27 programmi, millest 21 on suunatud siseturule ja 6 kolmandatele riikidele. Programmidega hõlmatud kolmandad riigid ja piirkonnad on: Põhja-Ameerika, Ladina-Ameerika, Lähis-Ida, Kagu-Aasia, Jaapan, Põhja-Aafrika ja Türgi.

Lisaks on kaks kinnitatud programmi mitut riiki hõlmavad programmid, mille müügiedenduskampaaniat korraldavad ühiselt organisatsioonid, mis asuvad eri liikmesriikides. Hiljuti kokkulepitud müügiedenduspoliitika reformi käigus soodustatakse sellist liiki edenduskampaaniaid senisest veelgi enam.