Viis aastat hiljem võttis ta Porsche disainistuudio juhtimise enda õlule ning tema esimeseks suuremaks tööks sai sportauto Porsche 901, mille esimesed visandid oli mees paberi joonistanud juba vahetult pärast tööletulekut, 1959. aastal. Valmis autot esitleti 1963. aastal Frankfurdi autonäitusel ning see oli oma eelkäija, Porsche 356-ga, võrreldes tubli samm edasi. Seda nii disaini, kui sõidusuutlikkuse osas.

Aasta hiljem läks Porsche sama autoga Pariisi näitusele, kus aga ootamatult kohaliku autotootja, Peugeot`ga, tülli pöörati. Nimelt oli too omandanud kodumaal kolmekohaliste numbrikombinatsioonide, mille keskel on „0“, esmakasutusõiguse. Ehkki Porsche olnuks sunnitud oma sportautol nime vahetama vaid Prantsusmaal müüdavatel autodel, vahetas ta protestiks välja kogu mudelinime: 901-st sai 911 kogu maailmas. 1964. aastal jõuti seda autot 901 nime all toota vaid 82 eksemplari.

"Butzi" läks Porsche disainibossina töötades ajalukku ka sellega, et lisaks legendaarsetele sportautodele hakkas ta Porschele disainima ka erinevaid aksessuaare, nagu kellad, kiivrid jpm. Porche, kui elustiil, oli tema läbiv juhtmõte.

Porsche 911 pärjati tänavu Maailma Aasta Sportauto tiitliga esimest korda. Küll on sama tiitli saanud Porsche Cayman S. See juhtus 2006. aastal, mis esmakordselt anti maailma aasta auto valimistel lisaks peapreemiale välja ka aasta sportauto, aasta rohelise autot ja aasta autodisaini auhind. Maailma aasta autot valitakse alates 2005. aastast. Toona sai Porsche 911 igati tubli kolmanda koha, võitjaks osutus Audi A6.

Pikemalt lugege portaalist whatcar.ee.