Pigem võiks Transit Customi osta asutus või ettevõte, kellel tuleb väiksemat, kuid mitte väga väikest seltskonda üsna tihedasti siia-sinna liigutada. No näiteks mõni maavald tuleks kliendina kõne alla. Või siis transporditeenuse pakkuja.

Müüjad ise pakuvad, et sõiduautolik minibuss passiks ka puhkuse tarvis.

Seega võiks proovisõiduna kõne alla tulla Tallinna-Tartu ots pikendatuna mõne maavalla keskuseni.

Tulemused on niisugused:

- sõita on mõnus. Istud parajalt kõrgel, aga tunned end pigem sõiduauto juhina. Sisuliselt kõike, mida saab juht reguleerida sõiduautol, saab ta teha ka Customil.

- valida saab kahe pikkuse vahel. Lühem variant jääb mõni sentimeeter alla 5 meetri, pikem mõnikümmend sentimeetrit üle. Kõrgus on üsna täpselt 2 meetrit.

-siseneda saab mõlemalt küljelt. Varba saab sealjuures toetada astmelauale.

- sisekujundus jätab mulje, et auto pole mõeldud püüdma neid, kes tahavad elus odavalt saadud esemetega läbi ajada.

- kes viitsib keskmise ja tagumise rea istmetega jännata, võib konstruktorite väitel kokku saada 30 varianti. Võib-olla tähtsamgi on aga tõdemus, et istmeid saab lihtsasti eemaldada.

- teed hoiab Custom kindlalt. Ka kurvilisemat kõrvalteed. Lisandunud on nii kere jäikust kui ka auto liikuvust.

- kuuekäiguline käsikast on otsekui oma ülesannet täitma loodud. Käigud libisevad kergest suunamisest välja ja sisse.

- 2,2 liitrine diiselmootor lööb mõnusalt nurru. Hobujõude saab sellele valida kas 100, 125 või 155.

- Ainus mure, et ka suhteliselt pikk maanteelõik, sõidetud mõistlikul kiirusel, ei vii prooviauto keskmist kütusekulu alla 9 liitri. Liialt uus masin veel, väidetakse.

Tõesti, tehnilised andmed näitavad hoopis miskit muud: keskmine on 6,5, mida hinnatakse oma klassi kõige väiksemaks.

-olulist küsimust ei teki manöövriga, kus tuleb end juba parkinud autode vahele külgboksi sättida. Sõiduautole mõeldud ruumist sisuliselt jätkub.

- kõiksugu juhiabisüsteeme on just sama palju, kui küsida oskad.

- tõeliselt suur tagaluuk avaneb mõistliku jõupingutuse tulemusena. Pikema bussi pluss-pikkus on suuresti sokutatud pakiruumi.

- kellel pakiruumist vähe, saab kasutada kergesti küljelt püsti tõstetavate elementidega katuseraami.

-kes samasugust autot tahab, aga rohkem kauba vedamisest lugu peab, soetagu Transit Custom.