"Neil on kogemus olemas ja milleks hakata jalgratas leiutama," sõnas Ülo Eero. Ta ei soovinud öelda kas on kavas meremehed ja laevapersonal üle osta, sest kõik sõltuvat kokkulepetest ja turu hetkeseisust. Samuti iga värvatava meremehe oskustest. Siis polevat palganumbris ja pikas kauplemises küsimust.

Esimeses etapis on pakkumisel kapteni, vanemtüürimehe, elektromehaaniku, vanemmehaaniku jms kohad. "Hetkel on just neid mehi meil vaja, aga selge see, et ega ju ainult nendega me piirduda ei saa ja suurem meeskonna ja abipersonali otsimine ja palkamine on veel ees," lisas Eero.

Järgmine suurem värbamistöö seisab Tallinna Sadama tütarfirmal firmal ees järgmise aasta alguses. "Eestis on meremeestega olukord nagu on, sest Eesti lippude all sõidab meie laevu ja meremehi siiski vähe. Oma lootus on muidugi ka TTÜ Eesti Mereakadeemiast tuleva võimaliku tööjõu osas," tõdes Ülo Eero. "Oleme selle küsimusega tegelenud alates 2012. aasta sügisest ja oodatud ning teretulnud on kõik meremehed, kes on huvitatud eestisisestel liinidel sõitma."

Neli parvlaeva ehitatakse Türgi ja Poola tehastes ning jõuavad graafikujärgselt Eestisse järgmise aasta augustis. Neli uut parvlaeva ehitatakse Poolas Gdánskis ja Türgis Altinovas/Yalovas asuvates tehastes.