A-Selveri ostu- ja tootmisdirektor Andres Heinver ütles, et suurt hindade alanemist esialgu näha ei ole. "Kindlasti aga näitab tendents seda, et 2009. aastal on olulisemad kui kunagi varem erinevad kampaaniad ja pakkumised, seda nii tootjale, kauplusele kui kliendile."

Teatud toodete hooajaline hinnalangus võib Heinveri sõnul toimuda juhul, kui kütusehindade langus jätkub. "2008 aasta oli hea vilja-aasta, mistõttu kuivaine hindu oli võimalik langetada juba aasta lõpus."

Ka Prisma Peremarketite kommunikatsioonijuhi Kadri Lainase sõnul hakkab maailmaturul langenud jahu hind lähiajal ilmselt mõjutama pagari- ja teiste jahutoodete hinda lõpptarbijale. Osalise hinnalanguse on viimasel ajal läbi teinud mahlad ja toiduõlid.

Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja kinnitusel jälgivad nad Säästumarketite puhul väga hoolsalt turul toimivat ning tegelevad igapäevaselt parima hinna pakkumisega. "Järjest tugevnevas jaekaubanduse konkurentsis on märgata, et igapäevaste toidukaupade hinnad on järk-järgult langenud nüüdseks juba üle aasta. Need hinnamuutused on enamasti kaupmeeste initsiatiivil ja mitte kõik supermarketid ei ole nendega kaasa läinud."

Mägioja lisas, et igapäevaste toidukaupade kõrval võib eeldada, et kallima hinnaklassi toodetele hakatakse käesoleva aasta jooksul tootjate poolt müügi edendamiseks paremaid kampaania hindu pakkuma ning kaupmees saab omakorda müüa kliendile toodet soodsamalt. "Väiksema käibekiirusega toodete puhul esialgu üldist hinnataseme langemist ei julgeks prognoosida."