Mõnes mõttes ei ole see õige küsimus minule, ma olen Eesti Raudteel vähem kui kuu aega töötanud.

Aga iga kord, kui valitakse välja mingi disainilahendus, on sel oma plussid ja miinused. Praegu on plaan, et reisirongid hakkavad hulga tihedamalt sõitma. Ma arvan, et inimestel ei olegi seetõttu varsti enam vajadust pikalt oodata. Kui seda vajadust ei ole, siis pole mõtet varikatustesse ka väga suuri investeeringuid teha.

Samas on selliseid platvorme lihtne ja odav hallata. Kokkuvõttes tähendab see seda, et reisijatevedu on vähem kulukas ja need kulud ei tohiks ajas eriti kasvada.

Millest teie optimism, et reisirongid hakkavad tihedamini sõitma?

Sellest, et Elektriraudtee on tellinud palju uusi ronge – sisuliselt poole rohkem kui praegu. Ma usun, et seda on tehtud ühe ja ainsa eesmärgiga: parandada reisiliiklust, et rongid hakkaksid tihedamalt käima. Ega neid ronge ju seisma ei osteta.

Praegustest rongidest on vahel üsna keeruline maha astuda – kuristik rongi ja platvormi vahel on üsna muljetavaldav. Kas uued rongid sobivad praeguste platvormidega paremini?

Need platvormid ongi ehitatud uute rongide nõuete järgi. Seda probleemi ei tohiks tulevikus enam olla.