Tarbija 6. veebruar 2014
Koidula jaam töötab veerandvõimsusel
36Kolmandat aastat töötavat Koidula piirijaama on nimetatud nii sajandi ehituseks kui ka miljardiprojektiks. Rail Balticu rajamise eel on põhjust küsida, miks magusad lubadused siiani teostunud ei ole.

Eesti Raudtee Tartu piirkonna juhataja Paul Lupkin on Koidula piirijaama tuleviku suhtes lootusrikas. Foto: Mirjam Nutov
Tartu−Koidula moodsa reisirongi robothääl pöördub reisijate poole mitmuse vormis isegi siis, kui reisijaid on tegelikult ainult üks. Vahel tuleb tal nähtavasti kõnelda hoopis tühja rongiga.
Ka uhke Koidula jaamahoone ning selle ees laiuv raudteerööbaste väli on arvestatud palju tihedamale liiklusele kui üksainuke masuudiešelon, mis parasjagu end mere poole teele asutab.