Vainulti sõnul kiputi seni teinekord ka pakimõõtu esemeid maksikirjadega saatma. „Nende kättetoimetamine on problemaatiline, sest maksikiri peab mahtuma postkasti. Kui kiri oli suurem ja inimest ei olnud kodus, tuli maksikiri kandekeskusesse tagasi viia. See tähendas viivitust saadetise kättesaamisel. Tänu muudatustele on klientidel kergem otsustada, milline teenus on konkreetse sõnumi või eseme edastamiseks kõige otstarbekam.“

Eesti Posti klienditeenindajad on saanud väljaõppe nii muudatuste selgitamiseks kui ka sobivaima pakiteenuse pakkumiseks klientidele. Postkontorites on väljas maksikirja mõõtmete muutusest teavitav plakat ning klientidele on tutvumiseks pakiteenuse voldik, mis aitab sobivat pakiteenust valida. Lisaks tulevad postkontoritesse ka mugavad kirjamõõdikud, millega saab mõõta, kas saadetav kiri on standardkiri, maksikiri või hoopis pakk.

Logistikaettevõte juhib tähelepanu ka sellele, kui oluline on korrektne postkast postisaadetiste kättesaamisel. Nõuetekohased postkastid kaitsevad ilmastikutingimuste eest ja mahutavad kõik saadetised kenasti kasti.