Kruuda tuletab meelde, et Eesti tarbijad saavad iga ostuga olla abiks põllumajandussektori olukorra leevendamisel. “Kindlasti ei tohi sektorit tormata abistama maksumaksja rahaga, seesama maksumaksja saab olla ise protsessis abiks, kui ta teab, kelle piimast ja kus on see juust või või toodetud ja igapäevaselt ei torma teadmata päritoluga juustukangi või võipakki poest ostma,” lisab ta.

Valio Eesti tegevjuht Maido Solovjov ütleb, et Vene turu äralangemine ning sellega kaasnenud või ja juustu hinnalangus on juba andnud sektorile suure löögi, värskepiimatoodete hinna langemine kauplustes vähendaks käivet veelgi ja see võib paljudele ettevõtetele väga tõsiseid tagajärgi kaasa tuua. Ta meenutab, et varasemalt on olnud juhuseid, kui piima hind poeletil langeb nii madalale, et jaekett maksab sellele peale ja ka tootja peab kilepiima tootmisega kaasnevaid kulusid katma teiste kategooriate kõrgema hinnaga. “See ei ole piimasektori elujõulisuse seisukohalt kuigi hea perspektiiv,” tõdeb Solovjov. “Pigem püüame liikuda piima väärindamise suunas, et piim saaks õiglase hinna.”