Samas – miks mitte jätta mõni maailmas levinud värv algsest valikust kõrvale ja tuua ta siis erilisena turule, öeldes juba ette, et kui sul on seda värvi auto, oled sa üks valitutest? Seda, et üks punane XV Eestis teisele vastu tuleb, juhtub ju ilmselt vaid mõne margiesinduse lähedal, sest kaheksa pakutavat sõidukit peaksid päris kenasti meie riigi pindala peale hajuma.

Teljele „punane on sport“ Subaru XV siiski ei astu. Tema kaheliitrise bensiinimootoriga võib küll veidi ka sporti teha, aga pigem on ta ikka maanteeauto ja isegi naiste valik (nii hindavad müüjad), kui enne selle argumendi lauda käimist vabandada võrdõiguslikkuse voliniku ees.

Suures osas on ju auto samasugune nn kompaktne crossover, nagu ta neli aastat tagasi Eestisse tuli, pluss väike värskendus selle aasta alguses. Nelikvedu, mida Subaru ei väsi kunagi rõhutamast, boksermootor, mille tõttu asub raskuskese pigem madalal ja võimeldab paremini kurvilisel teel püsida. Lisaks veel seitsmetollise puuteekraaniga meelelahutussüsteem ning ekraan, mis lubab põhjalikult jälgida sõiduga seotut.

Kütusekulu jääb 150-hobujõulise mootori, 17-tolliste rehvide ja mõõduka gaasi andmise puhul alla 7 liitri 100 km kohta.

Subaru XV Pure Red Edtion maksab veidi vähem kui 27 000 eurot.