„Aedviljapuljong on meie jaoks olnud kõige pikema ja raskema tootearendusega toode. Suurepärast puljongit on just aedviljadest kõige keerulisem teha. Eelmisel aastal lansseerisime ka mahetoormel põhineva aedviljapuljongi,“ selgitas Foodstudio asutaja ja tegevjuht Helgor Markov teed rahvusvahelise läbilöögini.

„Nii suur tunnustus maailma ühe suurima toidumessi konkursil osalenud 500 toote hulgas annab meie meeskonnale ainult tuult tiibadesse juurde. Kasutan siinkohal võimalust tänada kõiki meie inimesi, partnereid, sõpru ja fänne!“ lisas ta.

Eesti toiduettevõtete ühisstendi messile viinud EASi rahvusvahelise müügi valdkonnajuhi Elar Olliku sõnul näib nii Gulfoodi kui ka Puljongi puhul kehtivat reegel, et mida raskem on alguses, seda edukamaks osutub lõpptulemus. „Gulfood on maailma suurima iga aastase toidumessina ülipopulaarne koht, kus Eesti firmal eraldiseisvana on praktiliselt võimatu stendi saada. Nägime EASis pikalt vaeva, et saada sinna ühisstendi pind ning nüüd oleme juba kolmandat aastat Eesti ettevõtetega väljas olnud ning varem osalenud ettevõtetel on reaalsed müügid ette näidata,“ märkis ta.

„Puljongi auhinna üle on eriti hea meel, kuna ka nende tee messile ei olnud takistuseta – näiteks Foodstudio ühte hitttoodet - punase veini kastet - Dubai tollist läbi ei lastudki, kuigi seal alkoholi pole.

Olen veendunud, et kõige innovatiivsema mahetoote auhind läks väga õigele firmale. Tegijatel on kõvasti ambitsiooni kasvada eksporditurgudel ning edu Eesti tarbijate seas on juba tõestanud toodete headust! Paigas on nii kvaliteet, maitse, tarbijate ootuste tunnetamine kui ka turundus. EAS-il on suur au olnud Puljongi ekspordiedule abiks olla.“

Puljong OÜ on tegutsenud aastast 2016 ning toodab naturaalseid valmispuljongeid ja -kastmeid. Esimestel aastatel keskenduti puljongitele, kuid leiti, et turul puuduvad ka naturaalsed valmiskastmed ning niimoodi arendati välja erinevad valmiskastmed.