Kataloogikauba ohver: viskasin kõik kupongid pliidi alla
Maaleht kirjutas eile Hollandi postimüügifirmast, mis kergeusklikke tellijaid petab. Toimetusega võttis ühendust kauaaegne harrastusaednik Erna Toodu ja rääkis, et ka temal oli mõned aastad tagasi sama firmaga probleeme.
"Tellisin neilt päevaliiliaid ja need olid kõik valed sordid," oli naine nördinud. Kuna liiliad esimesel aastal ei õitse, ei olnud ka võimalik vale kaupa firmale tagasi saata, kuna pretensioone võeti vastu ainult aasta jooksul. Ka ei olnud mitmel tellitud istikul juuri all. "Narmasjuuri pole, konts ei hakka ju kasvama, kasta nii palju kui tahad."
"Kui ikka järjest saad valesid asju, siis pole enam usaldust. Siis pakutakse suuri võite, aga jälgige kuupäevi, millega see kiri on välja saadetud, need saadetakse nii välja, et sul ei ole üldse võimalik auhinda saada. Mina jälgisin neid pikka aega."
"Kui ma ära lõpetasin tellimuse, siis ma ütlesin neile ikka väga halvasti. Ma ostan poest selle, mida ma tahan, aga niimoodi...," ohkas Erna. "Ma viskasin pliidi alla kõik need "te olete kindel võitja"- kupongid. Narrus ainult."
Ka oli kataloogist tellitu kaup juba saatekuludegi tõttu kallim kui poest ostes ning kättetoimetamine võttis kaua aega. "Kuidas tuleb kaup Hollandist autoga kuu aega? Mulle öeldi, et "ega te ju ainuke pole", aga kui see kaup on kuu aega konteineris teel, istikud on ju ära kuivanud," rääkis naine ning soovitas kõigil mõelda, enne kui kataloogist kaupa tellima hakkavad.