„Muidugi oleme juba kõik harjunud sellega, et enne valimisi lubatakse üht ja peale valimisi aetakse hoopis teist juttu, kuid antud juhtum on erakordne,“ nentis värske riigikogu liige.

Aktsiisitõus mõjutab tema sõnul kõige rohkem just aktiivseid tootjaid, kes tegelevad ise nii tootmise kui ka turustamisega. „Logistika moodustab sellisel juhul kuludest väga suure osa – alustades töötajate transpordist ja lõpetades valmiskauba transpordiga,“ lausus Repinski.

Aktsiise tuleks Repinski sõnul alandada, mitte tõsta, sest nii kütuse- kui ka elektriaktsiis on juba niigi liiga kõrge. „Valitsus peab aru saama, et mängud maksudega ja aktsiisidega mõjutavad negatiivselt nii ettevõtjate arengut kui ka tavaliste inimeste elu,“ lisas ta.
Valitsuskoalitsioon otsustas lubadustele katteallikaid otsides, et bensiiniaktsiis tõuseb järgmisel neljal aastal 10 protsenti aastas. Diislikütuse aktsiisitõusuks on planeeritud nelja aasta jooksul 50 protsenti.