"Klientide säilitamiseks tuleb aga õppida neist taas lugu pidama ning selle nimel ka reaalselt vaeva nägema," lisas ta.

Turu-Uuringute ASi poolt märtsis läbiviidud Viru Keskuse külastajate uuringust selgus, et inimesed otsivad ostmise juures eelkõige kvaliteeti. "See tähendab kvaliteeti nii toote kui kõige sinna juurde kuuluva osas," kommenteeris Vasar.

Kuigi hetkel vaatab suur osa tarbijatest hinda ning 71% väldib uuringu kohaselt juhuoste, on Vasara arvates just praegu kätte jõudnud taas aeg, mil ostukeskkond ja teenindus  määrab selle, kus inimene oma raha tahab kasutada.

Olgugi et inimesed on tunduvalt konservatiivsemad ning väldivad juhuoste, siis on Vasara arvates nende ostujõud tänu näiteks eluaseme, transpordi, riiete ja jalatsite ja muude kaupade hindade alanemisele, tegelikult suures osas säilinud.

Tema sõnul peaks turg jõudma 2012. aastaks tagasi 2008. aasta tasemele.