21.01.2009, 12:34
Eesti toidul läheb messil hästi
Eesti tutvustab end Berliinis toimuval Rohelisel Nädalal juustu, kohukeste, põdravorsti ja kamajahuga. Reklaamlauseski on Estlandist saanud Essland, mis tähendab toidumaad.
FOTO:
"Rahvast käib ja huvi tuntakse Eesti asjade vastu," kinnitas messil viibiv Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja kvaliteedijuht Ave Kingu.
Kui kõrvalstendidel ostetakse vähem, siis Kingu sõnul läheb eesti juustul, kohukestel ja põdravorstil hästi. "Kohukesed on kõige populaarsemad kohalike venelaste seas."
Lisaks tuntakse huvi tervisetoodete, nagu lina- ja kamajahu vastu. "Mööda ei saa ka grillvorstist, mida oleme alati pakkunud," lisas Kingu.
Just hea toit on see, mille kaudu loodetakse Eestisse meelitada maaturismi huvilisi. Hea toidumaa mainet taotlevad messil ka teised riigid. Rootsi eesmärk on mööda minna ka Prantsusmaast ja Itaaliast ning saada Euroopa parimaks toidumaaks.