Maaleht külastas messil Tourest Eestimaa tublisid turundajaid ja otsis välja kõige paremad nipid, kuidas muuta kodupaik turistidele ihaldusväärseks.

Läinud nädalal Tallinnas juba 29. korda toimunud reisi- ja turismimess Tourest on Baltimaade vanim ja suurim omataoline, kolme päeva jooksul külastab seda umbes 30 000 huvilist.

Maaleht keskendus Eestimaa müümist, lausa hulgimüümist uudistades Eesti eksponentidele, keda oli kokku 268: alates maakondadest, linnadest ja valdadest ning lõpetades spaade, hotellide, mõisate, muuseumide ja matkaradadega.

Nägime, kuidas toimusid ka näitusebokside kujundamise mitteametlikud meistrivõistlused, kus iga maakond püüab teistest millegi poolest etem ja pilkupüüdvam olla.

Messivaatlus tõi välja 16 kõige erilisemat võimalust Eestimaa edukaks müügiks.

Avalehele
2 Kommentaari
Loe veel: