22.06.2016, 00:00
Ennetusele kulub miljon, avariid jätkuvad
Ennetusele kulub aastas ligi miljon eurot, kuid avariide arv aina suureneb
Igal aastal korraldab maanteeamet mõne liiklusohutuse kampaania, ent liiklusõnnetuste ja vigastatute hulk vähenemise märke ei näita. Selle aasta viis esimest kuud on taas olnud traagilised.
FOTO:
Maanteeamet korraldab pidevalt ohutuskampaaniaid ja teeb ennetustööd, ent liiklusõnnetuste hulk ei vähene. Sel aastal kulub maanteeametil kampaaniatele ja ennetusele 900 000 eurot. Kuidas kampaania mõjub, seda on raske ennustada, ent tulemuslikkust saabki mõõta aastate pärast. Ennetuskampaaniate eesmärk on muuta inimeste teadlikkust, suhtumist ja seejärel käitumist. Turvavöö ja helkuri kasutamise kampaaniad on need, kus saame selgelt öelda, et aastatepikkune tegevus on palju muutnud.