Esialgu hakkab häirekeskuse kratt analüüsima teateid liiklusõnnetustest, sest need on olemuselt kõige keerulisemad ja sinna lähevad nii kiirabi, politsei kui ka pääste. Kenno Soo

“Kui praegu tuleb kõne sisse, siis päästekorraldaja võtab kõne vastu ja esimesed 15 sekundit ta kuulab, mida inimene räägib, enne kui saab üleüldse aru, mis toimub,” selgitas häirekeskuse arendusosakonna koostöö korraldamise talituse juhataja Juta Urbalu. “Siis ta hakkab küsima küsimusi, mis on talle ette antud. Näiteks liiklusõnnetuse puhul: kas on kannatanuid, kui palju autosid on jne. Aga on juhuseid, kui inimene selle 15 sekundiga laob ette juba kogu info, mida vaja on – kaks autot kraavis, inimesed sees, põleb jne.”

Kuidas sekkub asjasse kratt?

Avalehele
2 Kommentaari
Loe veel: