Kuid see ei kehti e-poodide kohta, kus värvide müük suurenenud ei ole - värv tahab toonimist ja online poodides puudub selleks väärt lahendus.

Aiapidajad teevad ettevalmistusi suveks ning praegu on aega ära värvida või tapeetida need seinad, mis juba ammu värskendust tahtsid. Võrreldes eelmise aastaga on märgatavalt suurenenud ka kodukoristustarvete müük. Kuigi kevadkoristust tehakse igal aastal, siis varem on see müük hajunud pigem pikema perioodi peale laiali.

“Kuna praegu on inimesed samaaegselt kodus tegevust otsimas, siis on kevadine kodu suurpuhastus, akende pesemine ja muu taoline väga aktuaalne. Paljudes kodudes tehakse selliseid töid ju tavaliselt siis, kui aega on ning mitte ilmtingimata just kevadel. Aga praegu selleks aega jagub,” märkis Härmson.

K-rauta turundusjuht Kristina Kovalkova sõnul on märkimisväärselt kasvanud keraamiliste plaatide, põrandamaterjalide, värvide, käsitööriistade ja sisustuselementide müük. Mõeldakse ka küttele ja ventilatsioonile.

“Jätkuvalt remonditakse kodu, mis pole kevadeti päris tavapärane. Ilmade soojenedes kolitakse tasapisi koduõue. Juba ostetakse taimi ning näiteks terrassilauad on kuum kaup. Köögitehnikat on ostetud ka rohkem,” sõnas Kovalkova.

Samas, tooteid, mis on seotud vabas õhus toidu valmistamisega ja teiste ühistegevustega, ostetakse varasemast tuntavalt vähem.